При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте перенос даних під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 31.10.2024

СРМ Voopty: як працювати з фінансами

3 Листопада 2023
< 1 minutes
Back

В црм Вупті можливий огляд статистики по клієнтах, а також фінансової складової. Знову ж, один із найбільш помітних плюсів срм системи – електронний журнал, де все зберігається в одному місці. Тож, як працювати з графою статистика і переглядати фінансові операції по срм.

Де знайти?

  1. Переходимо у “гамбургер” в лівому верхньому вікні – натискаємо на розділ “Фінансова аналіти”
  2. Налаштовуємо параметри, за якими необхідно побачити звітність: календарний проміжок, готівковий або безготівковий рахунок. Кількість параметрів можна змінювати, зважаючи на специфічність саме вашого бізнесу
  3. Обираємо необхідний фільтр: наприклад, разова відвідування або абонементи. Кількість фільтрів також є можливість коригувати.
  4. Оглядаємо виведені дані: прибутки, витрати, різницю.

Як переглянути платежі та витрати?

  1. Переходимо у розділ “Звіт платежів”, тобто оплати, які зараховувалися від клієнтів
  2. Налаштовуємо параметри для перегляду: кількість транзакцій, дату, готівка чи безготівковий рахунок і т.д
  3. Для більш широкого аналізу заходимо в розділ “Витрати центру”.
  4. Вносимо необхідні дані: зарплати викладачам, витрати на оренду. комунальні платежі, маркетинг і т.д. Тоді система буде автоматично прораховувати ваші витрати.

Також у срм системі Вупті можна переглядати статистику.

  1. Для цього натискаємо на розділ “Статистика”
  2. Обираємо параметри: проміжок часу (декілька місяців або навіть декілька років), обираємо тег, співробітника або ж конкретний тип уроку за необхідності
  3. Натискаємо оновити і переглядаємо статистику

Аналіз статистики можливий за параметрами: активність вчителів, візити (скасовані і фактичні), нові клієнти, видалені клієнти. Є можливість налаштувати параметр “Візити за типом уроку”, “Типи оплат”, “Візити за тегом клієнта”, “Кількість клієнтів, які відвідал 1 або більше занять”.

Статистика в срм системі допоможе вам оптимізувати ефективність продажів і скеровуватиме прийняття рішень для побудови прибуткової бізнес-стратегії.

CRM Voopty має загальну статистику, щоб ви могли аналізувати результати своєї роботи на основі історії ваших угод.

Тобто ваш звіт містить:

  • кількість створених/видалених угод за певний період часу;
  • загальна вартість угод;
  • продуктивність кожного члена вашої команди (репетитора або ж працівника);
  • фінансовий висновок за період часу.