СРМ Voopty: як працювати з фінансами
В црм Вупті можливий огляд статистики по клієнтах, а також фінансової складової. Знову ж, один із найбільш помітних плюсів срм системи – електронний журнал, де все зберігається в одному місці. Тож, як працювати з графою статистика і переглядати фінансові операції по срм.
Де знайти?
- Переходимо у “гамбургер” в лівому верхньому вікні – натискаємо на розділ “Фінансова аналіти”
- Налаштовуємо параметри, за якими необхідно побачити звітність: календарний проміжок, готівковий або безготівковий рахунок. Кількість параметрів можна змінювати, зважаючи на специфічність саме вашого бізнесу
- Обираємо необхідний фільтр: наприклад, разова відвідування або абонементи. Кількість фільтрів також є можливість коригувати.
- Оглядаємо виведені дані: прибутки, витрати, різницю.
Як переглянути платежі та витрати?
- Переходимо у розділ “Звіт платежів”, тобто оплати, які зараховувалися від клієнтів
- Налаштовуємо параметри для перегляду: кількість транзакцій, дату, готівка чи безготівковий рахунок і т.д
- Для більш широкого аналізу заходимо в розділ “Витрати центру”.
- Вносимо необхідні дані: зарплати викладачам, витрати на оренду. комунальні платежі, маркетинг і т.д. Тоді система буде автоматично прораховувати ваші витрати.
Також у срм системі Вупті можна переглядати статистику.
- Для цього натискаємо на розділ “Статистика”
- Обираємо параметри: проміжок часу (декілька місяців або навіть декілька років), обираємо тег, співробітника або ж конкретний тип уроку за необхідності
- Натискаємо оновити і переглядаємо статистику
Аналіз статистики можливий за параметрами: активність вчителів, візити (скасовані і фактичні), нові клієнти, видалені клієнти. Є можливість налаштувати параметр “Візити за типом уроку”, “Типи оплат”, “Візити за тегом клієнта”, “Кількість клієнтів, які відвідал 1 або більше занять”.
Статистика в срм системі допоможе вам оптимізувати ефективність продажів і скеровуватиме прийняття рішень для побудови прибуткової бізнес-стратегії.
CRM Voopty має загальну статистику, щоб ви могли аналізувати результати своєї роботи на основі історії ваших угод.
Тобто ваш звіт містить:
- кількість створених/видалених угод за певний період часу;
- загальна вартість угод;
- продуктивність кожного члена вашої команди (репетитора або ж працівника);
- фінансовий висновок за період часу.