При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте налаштування системи під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 30.04.2024 🎁

Історія відвідування та оплати у клієнта: crm Voopty

4 Квітня 2024
< 1 minutes
Back

Сьогодні поговоримо про те, як подивитися історію відвідувань та оплат в особистому кабінеті клієнта. 

Щоб переглянути історію відвідувань:

1. Переходимо на клієнта. Для цього заходимо в розділ Мої клієнти – натискаємо на необхідного клієнта

2. Гортаємо вниз сторінки на розділ Заняття

3. Обираємо проміжок часу та необхідний фільтр, за яким необхідно проглянути історію відвідувань – натискаємо кнопку Оновити

4. Тепер бачимо в списку заняття, які відвідав або не відвідав клієнт.

Ті заняття, що відбулися, відображаються в зеленому кольорі, а ті, що ні – закреслені. 

Також система показує заплановані заняття на майбутнє, в такому випадку вони відображаються жовтим.

Альтернативний варіант:

Якщо у клієнта є абонемент, то в картці клієнта натискаємо на нього. Тепер можемо побачити, які заняття увійшли в цей абонемент, а які були скасовані. 

Щоб переглянути історію оплат:

  1. Переходимо на карту клієнта
  2. Гортаємо вниз сторінки на розділ Платежі
  3. Обираємо потрібний проміжок часу – натискаємо Оновити
  4. Тепер бачимо всі оплати клієнта за цей час. В інформації є вид оплати, абонемент, тип уроку, вартість та дата. 
  5. Також можна переглянути оплати по касах та поставити необхідний фільтр.

Є можливість відредагувати оплату, якщо вона не відповідає дійсності. Така можливість налаштовується в правах доступу співробітників.