При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте налаштування системи під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 30.04.2024 🎁

Як поповнити баланс клієнту?

Back

Баланс клієнта – це сума, яку вніс клієнт в компанію з метою сплатити за свої разові відвідування. 

Баланс клієнта може бути поповненим двома способами:
– Вручну.
– Якщо у вас інтегрована платіжна система, то через неї клієнт може самостійно поповнювати свій баланс, автоматично без втручання менеджера.


Розглянемо перший варіант поповнення – вручну.

1. Переходимо в розділ “Мої клієнти”.


2. Потім можемо як переходити на карту клієнта, якому потрібно продати абонемент, так і просто настигнути справа від ПІБ клієнта на зелену кнопку “Поповнити рахунок”.

3. Вказуємо суму поповнення, яку сплатив клієнт та обираємо “Призначення”, у разі потреби “Підпризначення” та касу, на яку зайшла дана оплата. 

4. Далі “Підтвердити”. 

Відео-урок: