При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте налаштування системи під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 30.04.2024 🎁

Як не плутатися у розкладі: легке планування з Voopty

21 Серпня 2023
2 minutes
Back

Дослівно CRM це «управління взаєминами з клієнтами». З англійської до речі Customer Relationship Management. Іншими словами, це сервіс, який зберігає дані про клієнтів, допомагає підвищити продажі та якість обслуговування.

Як визначитися, чи потрібна СРМ:

  • збирання та зберігання великої кількості клієнтських даних;
  • оптимізація бізнес-процесів та автоматизація продажів;
  • організація та контроль роботи великої кількості співробітників;
  • детальна статистична інформація з продажу;
  • управління розкладом та оптимізація.

Останній пункт вкрай важливий, адже серед базових функцій црм системи для онлайн школи є:
1) Зібрати базу клієнтів в одному місці. Більше не треба вести купу таблиць та записів на листку: інформація про кожного покупця буде зібрана в єдиній базі. Контакти, сімейний стан, день народження, уподобання, запити, продажі, поточні угоди – ви одразу побачите повну історію комунікацій.

2) Не хвилюватися про передачу справ. Якщо менеджер захворіє або звільниться, інформація про клієнтів залишиться у вас. Новий менеджер зможе без проблем підхопити процес. Також інформація про репетиторів доступна в одному місці, є можливість відразу зорієнтуватися в навчальному процесі.

3) Вчасно зв’язатися із клієнтом. Срм Вупті для онлайн школи підкаже, що настав час передзвонити учневі (якщо при першому дзвінку він був зайнятий і попросив зв’язатися у більш зручний час) або нагадати про щось важливе – наприклад, про швидке закінчення курсу або про нову акцію. Не потрібно тепер вести паперовий облік і тримати все в голові – з Voopty важливі процеси повністю автоматизовані.

4) Не плутатися в розкладі. Спрогнозуємо ситуацію: менеджер захворів або звільняється. Потрібно в моменті зорієнтуватися, у кого зараз заняття, кому потрібно нагадати щодо оплат, а кому поставити заміну. З паперовим обліком розпочався б хаос. Але срм система дозволяє в моменті перевірити важливі речі і не втрачати необхідне з огляду.

Які додаткові функції

Можливість спільної роботи

Ще одна функція CRM системи Вупті – видача доступу до проекту відразу кільком менеджерам для спільної роботи. Кожен виконуватиме ті завдання, за які призначений відповідальним. При цьому зазвичай можна обмежити функціонал для запрошених співробітників. Більше того, керівнику можна власноруч слідкувати за процесами, моніторити роботу репетиторів і відповідальних співробітників. 

Контроль роботи працівників

У ЦРМ системі можна відстежувати ефективність роботи окремих менеджерів та відділів загалом, а також їхню завантаженість. Є опція навіть побачити кількість активних та завершених угод та отриманий фінансовий результат, подивитися динаміку продажів за період та кількість завершених уроків, що особливо важливо для онлайн репетиторів. Система допомагає помітити негативні тенденції та вчасно відреагувати.

Срм система Voopty надає потужні інструменти аналітики та звітності, які допоможуть аналізувати ключові показники ефективності бізнесу, а саме онлайн школи. Є змога відслідковувати конверсію, прибутковість та інші метрики, що дозволить ухвалювати обґрунтовані рішення для подальшого розвитку.