Робота з crm Voopty: як додати співробітника і налаштувати публічність
Сьогодні поговоримо про те, як додавати співробітників в систему. У Вупті можливо налаштувати всю необхідну інформацію і не вести паралельно паперовий облік. Отже, додаємо працівника лише у кілька кроків.
Крок 1. Переходимо у “гамбургер” зліва зверху – обираємо графу “Мої співробітники” – справа знизу натискаємо “Додати співробітника”
Крок 2. Вводимо всю необхідну інформацію про працівника: додаємо ПІБ, аватар, посаду, опис посади (наприклад, менеджер конкретної філії), номер телефону, пошту
Крок 3. Присвоюємо роль співробітнику. На сторінці є різні ролі: власник, адмін, педагог. Вони відрізняються можливістю доступу до даних. У педагога, наприклад, є доступ лише в особистий кабінет та до розкладу. Власник може надавати різні ролі працівникам і обмежувати їх в доступі до конкретної інформації. Наприклад, роль адміна можна розширити (натиснути повзунок вправо-вліво).
Крок 4. Налаштувати касу, з якою працює співробітник – готівка або безготівковий розрахунок (є можливість обрати обидва пункти).
Крок 5. Налаштувати опцію змінювати інформацію про платежі. Тобто якщо адміністратор працює з прийманням оплат, тоді зможе змінювати необхідні дані в ході внесення в систему.
Крок 6. Натиснути “Оновити інформацію” в правому нижньому кутку. Співробітника додано в систему!
Надалі є можливість редагувати будь-яку інформацію про вашого працівника, змінювати особисті дані і всі доступи. Для цього є кілька розділів на сторінці: “Інформація”, “Активність”, “Відсутність”, “Повідомлення”, “Зарплатня та витрати”.
Є можливість надати доступ менеджеру до власного кабінету, тоді потрібно натиснути кнопку “Запросити співробітника” і надіслати виведене посилання. За ним працівник авторизовується в системі, вводить пароль, тоді система реєструє автоматично кабінет.
Як налаштувати публічність викладача:
- Заходимо в систему, розділ “Мої співробітники”
- Обираємо конкретного викладача, інформацію якого потрібно поредагувати
- Переходимо в розділ “Інформація” і вимикаємо кнопку “Прихований(не показувати на сторінці студії)”
- Оновлюємо інформацію про співробітника
- Тепер при виході на публічну сторінку вашої школи будь-якому клієнту демонструється інформація про викладача і можливість забронювати з ним заняття.