Як поповнити баланс клієнту?
BackБаланс клієнта – це сума, яку вніс клієнт в компанію з метою сплатити за свої разові відвідування.
Баланс клієнта може бути поповненим двома способами:
– Вручну.
– Якщо у вас інтегрована платіжна система, то через неї клієнт може самостійно поповнювати свій баланс, автоматично без втручання менеджера.
Розглянемо перший варіант поповнення – вручну.
1. Переходимо в розділ “Мої клієнти”.
2. Потім можемо як переходити на карту клієнта, якому потрібно продати абонемент, так і просто настигнути справа від ПІБ клієнта на зелену кнопку “Поповнити рахунок”.
3. Вказуємо суму поповнення, яку сплатив клієнт та обираємо “Призначення”, у разі потреби “Підпризначення” та касу, на яку зайшла дана оплата.
4. Далі “Підтвердити”.
Відео-урок: