При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте перенос даних під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 31.10.2024

Як додати викладача в систему?

Back

Як дати доступ та створити викладача (педагога):

1. Треба перейти в розділ “Мої співробітники”. 

2. Далі треба натиснути справа внизу “Додати співробітника”.

3. З’являються поля для заповнення даних. Обов’язкові поля це:
– Ім’я

  • Посада
  • Ролі

 Інші поля заповнюються по бажанню та не є обов’язковими.

4. Ролі. Окремо розглянемо цей пункт. Якщо вам потрібно створили кабінет адміністратора, в полі “Ролі” треба обрати “Педагог”

5. “Показувати контакти клієнтів”. Якщо викладач повинен бачити контакти клієнтів (пошта та номер телефону), ви можете ввімкнути цей перемикач, щоб він світився помаранчевим. Якщо не потрібно, перемикач має бути сірим, тобто вимкненим.

6. “Бачить уроки інших викладачів”. Якщо у вас викладач має бачити уроки інших викладачів (можливо, це старший викладач), ви можете ввімкнути таку можливість. 

7. Може створювати теги клієнтів. Тег – це якась нотатка, замітка, мітка по клієнту. Якщо викладач має вказувати джерело залучення клієнта, створювати парні та групові заняття, то можна дозволити викладачеві це. Проте, якщо у вас в компанії це робить адміністратор чи власник, рішення приймати тільки вам чи треба давати доступ чи ні викладачеві до створення тегів. 

8. Тільки перегляд. Цей перемикач навпаки звужує можливість викладача в системі, оскільки педагог зможе тільки бачити свій розклад, але не зможе фізично ні відмічати уроки, як проведені, ні здійснювати жодних інших дій в системі.

9. Може створювати клієнтів. Якщо у вас викладач може сам створювати та додавати собі нових клієнтів в систему, ви можете дати таку функцію співробітнику. Якщо у вас це робить адміністратор, можна не давати. По стандарту це розшиерння вимкнене у викладачів в кабінетах. 

10. Показувати абонементи. Викладач може бачити актуальний абонемент по своїм учням – залишок занять, строк придатності абонемента та вартість, яку сплатив клієнт компанії за заняття. Тому за бажанням ви можете викинути таку можливість викладачеві.

11. Каса

Можна дати співвласнику доступ до кас. Якщо ви даєте доступ, співробітник зможе переглядати інформацію по фінансах та приймати та вносити оплати від клієнтів. 

12. Може змінювати внесені платежі
За бажанням можна давати доступ або ні.

13. Внизу стрічка “Надрукуйте або оберіть”.

Співробітнику можна дати додатковий певний тег, щоб потім можна було робити фільтрацію. Тегом може бути будь-що – предмет(якщо це викладач), філія і тд. Проте це поле можна просто пропустити.

14. Після заповнення всієї потрібної інформації та відкриття ролі, можна натискати справа внизу “Оновити інформацію про співробітника”.

15.  Далі співробітник реєструється та входить до системи 

Проте, якщо цей викладач проводить індивідуальні заняття, налаштування його профілю ще не завершено.
Далі потрібно:
16. Перейти в розділ “Курси та групи”.

17. Справа внизу обрати “Додати курс”.

18. Відкриваються поля для заповнення. Заповнюємо такі з них:
– Назва (це ПІБ викладача)

  • Типу року (якщо викладач веде декілька, обираємо один з)
  • Співробітник (обираємо того ж співробітника, на честь якого назвали цей курс”

19. Справа внизу кнопка “Зберегти курс”.

20. Це треба зробити буде по всім викладачам, які викладають індивідуально. 

 На цьому налаштування викладачів завершено.

Відео урок: