При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте перенос даних під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 30.06.2024 🎁

Шпаргалка для адмінів: як налаштувати студію в Voopty

18 Жовтня 2023
3 minutes
Back

Що таке публічна сторінка?

Публічна сторінка є необхідною в разі відсутності сайту. Тобто публічна студія це своєрідний сайт на базі Вупті. Навіщо? Щоб збільшити посилкову масу на ваш сайт, що добре для SEO або ж просто створити окрему сторінку для самостійного запису клієнтів.

Публічна сторінка налаштована у форматі лендінгу, по пунктах можна переглянути всю важливу інформацію, наприклад: 

  • снятБлок “Про нас” – тут можна описово залишити характеристику саме вашої компанії.
  • снятБлок “Викладачі” – вся необхідна інфо про репетиторів та відразу кнопка із записом на урок для зручності. Клієнт побачить лише короткий опис та вільні слоти для запису. За вашим бажанням інформацію можна залишити публічною або ж приховати.
  • снятБлок “Запитати” – клієнт може залишити свої дані для подальших уточнень з менеджером.
  • снятБлок ”Абонементи” – на публічній сторінці клієнт може побачити актуальні ціни і відразу сплатити абонемент. Для сплати є кнопка “Купити” з подальшим віконцем для особистої інформації та оплати.
  • снятБлок “Курси” – тут клієнт може записатися на конкретний курс, забронювати час та побачити всю інформацію про курс.

Також на заняття можна записатися альтернативним чином: на публічній сторінці є активний розклад школи (публічність та приватність занять можна змінювати), клієнт може натиснути на конкретний урок в розкладі і записатися. Аналогічним чином можна сплачувати заняття.

  • снятБлок “Контакти” – посилання на соціальні мережу та номери телефонів.

Як налаштувати публічну сторінку:

  1. Натискаємо на гамбургер і обираємо пункт “Публічна інформація”, редагуємо повзунок, щоб сторінка стала публічною.
  2. Починаємо заповнювати всю важливу інформацію: обираємо аватарку та обкладинку студії, ставимо категорію (наприклад, іноземні мови, няні і т.д).
  3. Обираємо тег, за яким легше знайти студію, короткий опис та заповнюємо інформацію про компанію.
  4. Виводимо слоган, інформацію про викладачів, посилання на соцмережі та веб-сайт – ця інформація не є обов’язковою, заповнюється за бажанням.
  5. На публічній сторінці можна вказати робочі дні, графік роботи, онлайн бронь (вказується час, на коли можна бронювати заняття, наприклад, за добу).
  6. Встановлюємо можливість перевіряти запис на урок через пін (пін-код на номер телефону при реєстрації), а також самостійне скасування уроку клієнтом.
  7. Зберігаємо інфо про студію.

Студію можна залишити приватною на необхідний час, тоді варто просто натиснути бігунок справа зверху на сторінці і зробити студію не публічною.