Як налаштувати автоматичні нагадування клієнтам?
BackВ системі можна робити автоматичні нагадування про заборгованість, про майбутні уроки, нагадування про сплату (якщо є у клієнта абонемент, який добігає кінця).
Яким чином можуть приходити нагадування:
- на пошту;
- на Viber-бота;
- на Telegram-бота.
Щоб налаштувати автоматичні нагадування клієнтам, потрібно:
1. Натискаємо на розділ “Розсилки”.
2. Обираємо підрозділ справа зверху “Нагадування”.
3. Зліва обираємо, з яких саме причин має приходити клієнту нагадування. Щодо нагадування за урок, можна обрати за скільки годин до початку заняття, ввімкнути їх. Після того, як все зробили, треба натиснути на помаранчеву кнопку “Зберегти налаштування”.
ВАЖЛИВО: нагадування на пошту прийдуть тільки тим учням, чия пошта є в карті клієнта, а на бота тільки тому, хто підписаний на бота. Telegram-бот може бути кастомізованим (інструкція як створити кастомізованого бота тут – https://www.youtube.com/watch?v=fyPmWJ3AOZ8&t=6s), а щодо Viber-боту – тільки тим, хто підпишеться на стандартного бота (посилання можна знайти в кабінеті клієнта або ось воно – viber://pa?chatURI=vooptycomua)
Якщо людина підписана на бота та має пошту в карті клієнта, нагадування прийде на обидва напрямки.
Відео-урок: