При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте перенос даних під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 30.06.2024 🎁

Як заморозити клієнта на певний час?

Back

Інколи, клієнт може іти на лікарняний чи на канікули і в такому випадку може з’явитися необхідність на певний час прибрати його заняття з розкладу. Але, щоб не робити це вручну, є швидка альтернатива – поставити клієнта на заморозку.
Як це можна зробити у пару кліків:

1. Переходимо в розділ “Мої Клієнти”

2. Треба обрати клієнта, якого слід заморозити. Переходимо на карту даного клієнта, натиснувши на нього. 

3. Нам відкрилась карта клієнта. Справа зверху є три крапки, натискаємо на них.
4. Далі обираємо “Заморозка”.

5. На екрані з’явиться можливість обрати з якої по яку дату буде відсутній клієнт. Треюа обрати числа.

6. Далі натискаємо на помаранчеву кнопку знизу “Зберегти”.

Відео урок: