При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте налаштування системи під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 29.02.2024 🎁

Як додати адміністратора в систему?

Back

Адміністратор – дуже важлива людина в будь-якому бізнесі. У Voopty є окрема роль під адміністратора. Як дати доступ та створити співробітника:

1. Треба перейти в розділ “Мої співробітники”. 

2. Далі треба натиснути справа внизу “Додати співробітника”.

3. З’являються поля для заповнення данних. Обов’язкові поля це:
– Ім’я

  • Посада
  • Ролі

 Інші поля заповнюються по бажанню та не є обов’язковими.

4. Ролі. Окремо розглянемо цей пункт. Якщо вам потрібно створили кабінет адміністратора, в полі “Ролі” треба обрати “Адмін”

5. Перемикачі.

“Може створювати теги клієнтів” – можна ввімкнути або не вмикати це. Тег – це мітка, коментар додатковий по клієнту. Дуже актуально для фільтрації клієнтів, розсилки та груп чи парних занять. 

“Тільки перегляд” – якщо ви вмикаєте це, то ваш партнер не зможе вчиняти жодних дій в системі, просто зможе спостерігати, проте сам не зможе вносити жодних коректив в системі.

6. Каса

Можна дати співвласнику доступ до кас. Якщо ви даєте доступ, співробітник зможе переглядати інформацію по фінансах та приймати оплати від клієнтів. 

7. Може змінювати внесені платежі
За бажанням можна давати дотспу або ні.. 

8. Внизу стрічка “Надрукуйте або оберіть”.

Співробітнику можна дати додатковий певний тег, щоб потім можна було робити фільтрацію. Тегом може бути будь-що – предмет(якщо це викладач), філія і тд. Проте це поле можна просто пропустити.

9. Після заповнення всієї потрібної інформації та відкриття ролі, можна натискати справа внизу “Оновити інформацію про співробітника”.

10. Далі співробітник реєструється та входить до системи

Відео урок: