При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте перенос даних під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 30.11.2024 🎁

How can we help?

Звіт по абонементах

В цьому розділі є можливість переглянути статус по залишку абонементів по всім учням школи.  Що для цього потрібно: 2. Натискаємо на “Кількість відвідувань” справа, щоб застосувався фільтр за сортуванням. Тоді спочатку у вас будуть клієнти...

Де можна внести та переглянути витрати компанії?

Розділ “Звіт платежів”: У розділі “Витрати центру”: У розділі “Фінансова аналітика”: Відео-урок:

Як переглянути надходження коштів в одному місці?

Переглянути надходження коштів в одному місяці можна в розділі “Звіт платежів”. Кошти можна переглядати по різним фільтрам – по даті, по касі, по призначенню, по транзакції. По касі (оберіть галочкою ту касу, по якій хочете...

Як працювати із воронкою продажів – розділ “Залучення утримання клієнтів”

В системі є можливість створити необмежену кількість воронок для роботи як з лідами, так і з клієнтами. Як створити дану воронку:1. Переходимо в розділ “Залучення/утримання клієнтів”. 2. Далі натискаємо на шестерню зліва, щоб адаптувати під...

Як підключити ботів до акаунту?

Якщо потрібно, щоб нагадування приходило на звичайного бота від Voopty, клієнти можуть підписатися на цих ботів:Telegram – http://telegram.me/VooptyBotViber – viber://pa?chatURI=vooptycomua Якщо потрібно під’єднати кастомізованого бота від Telegram, треба створити новий бот, який ще ніде не...

Як налаштувати автоматичні нагадування клієнтам?

В системі можна робити автоматичні нагадування про заборгованість, про майбутні уроки, нагадування про сплату (якщо є у клієнта абонемент, який добігає кінця).Яким чином можуть приходити нагадування: Щоб налаштувати  автоматичні нагадування клієнтам, потрібно: 1. Натискаємо на...