Що таке відсутність співробітника (педагога) і як її вказати?
BackВідсутність співробітника – можливість відображати в системі дні та години, коли викладач не може проводити заняття.
Це може зробити адміністратор чи власник по всім викладачем або ж сам викладач, але по собі індивідуально.
Як це зробити:
- Переходимо в розділ “Мої співробітники”.
- Далі обираємо співробітника, якому хочемо поставити відсутність та натискаємо на нього.
- Опиняємося в карті клієнта. По центру екрана у вас має бути напис розділу “Відсутність”. Переходимо сюди.
- Викладачу можна дати два види відсутності: “Постійна” та “Тимчасова”.
Якщо постійна, то обираєте дні та вказуєте години, коли викладач НЕ може проводити заняття. По стандарту система розуміє, що в той час, який ви не вказали, викладач вільний та МОЖЕ проводити заняття. Після внесення годин, знизу буде помаранчева кнопка “Оновити інформацію про співробітника”.
- Тимчасова відсутність ставиться, якщо викладач тимчасово іде у відпустку чи лікарняний і т.д. та не може тимчасово проводити заняття в певні дні, коли зазвичай вільний для роботи. Після внесення інформації, для її збереження, натискаємо на оранжеву кнопку “Відсутність”.
Якщо щось зміниться, відсутність можна або підкоригувати, або видалити – це стосується і тимчасової, і постійної відсутності.