5 розповсюджених помилок при впровадженні CRM та як їх уникнути
Сьогодні поговоримо про найпоширеніші помилки при впровадженні CRM, зокрема системи Voopty, та способи їх уникнення. Зазначимо, що такі помилки знижують ефективність і ускладнюють роботу Вашого бізнесу.
Перша помилка: впровадження CRM без чіткого розуміння для чого це робиться.
Вирішення: визначте конкретні цілі.
Перед запуском системи рекомендуємо провести аудит усіх робочих бізнес-процесів і обрати серед них ті, які потребують оптимізації для покращення або полегшення робочого процесу. Це допоможе «закрити» нагальні робочі процеси, а отже, додасть продуктивності компанії.
Друга помилка: відсутність або погана якість навчання співробітників роботи з CRM.
Вирішення: забезпечте всіх користувачів можливістю навчання роботи із системою. Наприклад, розробіть внутрішні курси або тренінги з оцінюванням результатів навчання.
Це допоможе колективу швидше адаптуватися і ефективніше працювати, а Вам – відстежувати, кому зі співробітників потрібно додаткове навчання.
Третя помилка: CRM не налаштована під бізнес-процеси Вашої компанії.
Вирішення: у співпраці зі спеціалістами Voopty персоналізуйте налаштування системи відповідно до робочої специфіки Вашого бізнесу. Це пришвидшить та покращить загальну роботу CRM.
Четверта помилка: спроба автоматизувати велику кількість бізнес-процесів одночасно.
Вирішення: поступова оптимізація.
Почніть з найважливіших етапів і з часом додавайте інші. Це дозволить запобігти стресу робочого персоналу внаслідок великого інформаційного навантаження. Відповідно, Ви уникнете погіршення продуктивності та якості роботи.
Пʼята помилка: відсутність інтеграції з іншими системами.
Вирішення: щоб не допустити звуження функціоналу CRM Voopty і користуватися всіма її перевагами, потрібно об’єднати систему з Вашими вей фор пей, лік пей, страйп (платіжки), ботами (тг та вайбер), бінотел (апі телефонія).
У цьому також допоможуть наші спеціалісти.
Уникаючи цих помилок, Ви зможете максимально ефективно використовувати CRM Voopty, а отже, покращити й полегшити роботу свого бізнесу.