При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте перенос даних під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 31.12.2024 🎁

Дякуємо за те, що ви обрали Voopty CRM

Умови доступу та користування

Ці Умови доступу та користування (далі – «Ліцензійний договір», «Ліцензійна угода», «Угода») є публічною офертою про укладення ліцензійної угоди між Voopty Inc, SR 20233354485, номер реєстрації 7643099 від 28.08.2023, EIN 38-4281883 (далі – Ліцензіар, Voopty CRM),  та будь-якою фізичною особою, фізичною особою-підприємцем чи юридичною особою (далі — Клієнт), яка разом з Політикою конфіденційності регулює порядок доступу та користування Клієнтом програмним забезпеченням (Сервісом) Ліцензіара та надання ним послуг, визначених цією Угодою. Предметом цієї угоди є надання Voopty CRM доступу та права користування Сервісом, який здійснює автоматизоване адміністрування та оптимізацію комплексу процесів обробки замовлень в Інтернеті, за умови дотримання всіх обмежень та умов використання Сервісу відповідно до функціональних можливостей та умов цієї Угоди.

Ця Угода містить усі істотні умови Ліцензійного договору та відповідно до ст. 638, 641, 642 Цивільного кодексу України, у разі прийняття всіх наступних умов та оплати послуг, Клієнт стає особою, яка прийняла умови цієї оферти (що акцептувала оферту), що рівноцінно укладенню договору на умовах, визначених цією Угодою (офертою). Якщо будь-які умови, визначені цією Угодою, не приймаються особою, яка має намір використовувати Сервіс, така особа не має права використовувати Сервіс, що надається за цією Угодою.

Реєструючись для використання Сервісу, Клієнт та особи, яким буде надано Клієнтом доступ до його облікового запису, Адміністратор/Користувач погоджується дотримуватись умов цієї Угоди.

Визначення термінів

Сервіс – послуги та продукти (програмне забезпечення), що надаються через веб-сайт, розміщений за адресою: https://www.voopty.com.ua/ та https://landing.voopty.com.ua/, https://biz.voopty.com/.

Користувач – означає фізичну особу, яка має доступ до Сервісу, наданий Клієнтом або Адміністратором.

Клієнт – фізична особа, самозайнята особа, підприємець, юридична особа, яка оплачує послуги та є власником облікового запису.

Адміністратор – фізична особа, призначена Клієнтом як основний адміністративний контакт для прийняття рішень, пов’язаних з управлінням сервісу, відключеннями від сервісу, вирішенням інших технічних питань, які мають повноваження від Клієнта, адмініструвати доступ до Сервісу, а також призначати додаткових адміністраторів/користувачів. Перша особа, зареєстрована у Сервісі Клієнтом, призначається Адміністратором.

Дані облікового запису – відомості, які зберігає Ліцензіар і які дозволяють ідентифікувати Клієнта, Користувача, Адміністратора та необхідні для керування та використання Сервісу. Дані облікового запису не містять відомостей, що завантажуються (зберігаються) Клієнтом/Адміністратором/Користувачем, що стосуються їх контактів, проектів, завдань, подій або інших аналогічних даних тощо.

Контент – будь-яка інформація та матеріали, які Клієнт (через Адміністратора/Користувача) завантажує або публікує у Сервісі.

Конфіденційна інформація – будь-які відомості, передані Клієнтом, його Адміністратором та/або Користувачами, включаючи відомості, що вносяться до Сервісу будь-яким можливим способом, а також відомості Voopty CRM, які вважаються її власністю або комерційною таємницею, прямо чи опосередковано, у будь-якій формі розкриті сторонами після набрання чинності цією Угодою.

Обліковий запис – запис у системі Ліцензіара, який зберігає дані, що дозволяють ідентифікувати Адміністратора/Користувача.

Технічна підтримка – комплекс заходів, які можуть здійснюватись Voopty CRM у встановлених ним межах та обсягах з метою забезпечення функціонування Сервісу, включаючи інформаційно-консультаційну підтримку з питань використання Сервісу.

  1. Умови використання сервісу. Безпека та доступ

1.1. Користуватись Сервісом мають право виключно зареєстровані Клієнти. Щоб отримати доступ до Сервісу, особи повинні надати своє повне ім’я (найменування), діючу електронну адресу та іншу інформацію, необхідну для реєстрації.

1.2. Для реєстрації Клієнт зобов’язується надати правдиву та повну інформацію про себе та Адміністраторів/Користувачів з питань, що пропонуються у формі реєстрації, та підтримувати цю інформацію в актуальному стані. При реєстрації Клієнт вказує свою назву, яка надалі буде використана для доступу до Сервісу. Якщо Клієнт/Адміністратор надає неправильну інформацію або Voopty CRM має підстави вважати, що надана Клієнтом інформація є неповною або помилковою, Voopty CRM має право на свій розсуд заблокувати або видалити обліковий запис Клієнта/Адміністратора/Користувача, а також заборонити Клієнту/Адміністратору/Користувачу використовувати Сервіс.

1.3. Voopty CRM залишає за собою право у будь-який момент вимагати від Клієнта/Адміністратора підтвердження даних, зазначених при реєстрації, та запитати у зв’язку з цим відповідні документи, ненадання яких, на розсуд Voopty CRM, може бути прирівняне до надання неправдивої інформації та викликати наслідки, передбачені п. 1.2 цієї Угоди.

1.4. При реєстрації Клієнт вказує свій номер телефону та електронну адресу, яка надалі використовується як логін для доступу до Сервісу та самостійно вибирає собі логін (унікальне символьне ім’я облікового запису) та пароль для доступу до облікового запису. Voopty CRM має право заборонити використання певних логінів, а також встановлювати вимоги до логіну та паролю (довжина, допустимі символи тощо).

1.5. Клієнт/Адміністратор/Користувач самостійно несуть відповідальність за безпеку (стійкість до вгадування) вибраного ними пароля, а також самостійно забезпечують конфіденційність свого пароля.

1.6. Кожному Клієнту надається унікальний ідентифікатор доступу до Сервісу. Клієнт повинен забезпечити, щоб кожне ім’я Адміністратора, Користувача використовувалося лише Клієнтом (у діяльності Клієнта), та не використовувалося іншими особами.

1.7. Адміністратор повинен мати повноваження адміністрування та користування Сервісом від імені Клієнта, а також має право надавати доступ додатковим Адміністраторам/Користувачам. Адміністратор має право вимкнути користувача, якщо Адміністратор (або Клієнт) бажає припинити доступ до Сервісу цього Користувача.

1.8. У разі припинення Сервісу Voopty CRM зв’язується лише з Клієнтом для видалення відповідних даних облікового запису та надання можливості вивантаження Контенту.

1.9. Voopty CRM забезпечує доступ до Сервісу лише за допомогою веб-інтерфейсу з дотриманням положень цієї Угоди.

1.10. Voopty CRM використовує безпечний метод автентифікації та доступу до Сервісу, зокрема шляхом:

а) управління паролями користувачів та захисту паролів з використанням розумних програм з управління паролями

б) передачу паролів у зашифрованому вигляді.

1.11. Клієнт несе відповідальність за захист імен Користувачів та паролів або інших кодів, пов’язаних із Сервісом, а також за відповідність Контенту приписам Закону.

1.12. Клієнт зобов’язується дотримуватися політики та процедур запобігання несанкціонованому використанню імені користувача та пароля та негайно повідомляє Voopty CRM про підозру втрати паролів або їх несанкціоноване використання третіми особами.

1.13. Voopty CRM повідомляє Клієнта про будь-які дії/події, які, на думку Voopty CRM, можуть призвести або призвели до несанкціонованого доступу, розкриття, використання та пошкодження Контенту Клієнта.

1.14. У разі порушення безпеки та порядку автентифікації доступу до Сервісу, Voopty CRM співпрацює з Клієнтом з метою встановлення причин порушення та виявлення зміненого Контенту, а також надає допомогу Клієнту у розслідуванні та запобіганні повторному порушенню.

1.15. Voopty CRM здійснює заходи щодо захисту Контенту та його надійного збереження з урахуванням технологічного розвитку та вартості реалізації таких заходів.

1.16. Клієнт (Адміністратор, користувачі Клієнта) зобов’язується не здійснювати самостійно та не дозволяти іншим особам здійснювати таку діяльність:

  •  надавати доступ до Сервісу (Сервіс) у прокат, оренду або у тимчасове користування;
  •  використовувати Сервіс шляхом трансляції на Інтернет-сайтах, як на комерційній, так і на некомерційній основі; здійснювати модифікації Сервісу, його дизайну та зовнішнього вигляду;
  •  створювати умови для використання Сервісу особами, які не мають особистих прав на доступ та права користування Сервісом, крім Користувачів Клієнта;
  • випускати у світ (публікувати) будь-які фрагменти та складові Сервісу, в тому числі надаючи іншим особам можливість їх копіювання;
  •  намагатися обійти технічні обмеження Сервісу;
  •   передавати права на використання Сервісу третім особам.

1.17. API доступ. Voopty CRM надає доступ до API, однак це право доступне виключно на плані Whitelabel. Інші плани не підтримують API доступ.

1.18. Оплата за активних користувачів. Клієнт сплачує за активних користувачів (користувачі, які відвідали хоча б один урок на місяць) вартістю 0,5 центів за кожного користувача щомісячно. При цьому мінімальна щомісячна вартість послуг становить 250 доларів. Кількість активних користувачів можна перевірити у розділі статистики, в самому низу у пункті “клієнти, які відвідали хоча б один урок на місяць”.

  1. Ліцензійні умови

2.1. Сервіс є результатом інтелектуальної діяльності та об’єктом авторських та інтелектуальних прав Voopty CRM, які регулюються та захищені законодавством України про інтелектуальну власність та норми міжнародного права.

2.2. Алгоритми роботи Сервісу та його вихідні коди (у тому числі їх частини) є комерційною таємницею Voopty CRM. Будь-яке їх використання або використання Сервісу у порушенні умов цієї Угоди розглядається як порушення прав Voopty CRM та є достатньою підставою для позбавлення Клієнта наданих за цією Угодою прав та розгляду справа відповідно до чинного законодавства України.

2.3. Voopty CRM гарантує, що має всі необхідні за цією Угодою права для надання їх клієнту, включаючи документацію до Сервісу.

2.4. Клієнту надається невиключна, невідчужувана, обмежена ліцензія на доступ та використання Сервісу. Клієнту надається право розміщення свого Контенту та використання функціональних можливостей Сервісу в обсягах, визначених обраним тарифом.

2.5. Voopty CRM не переглядає та не здійснює перевірку Контенту, що розміщується клієнтом, а також не набуває жодних прав, включаючи права інтелектуальної власності, на контент Клієнта.

2.6. Клієнт зобов’язується ознайомити Адміністраторів/Користувачів зі змістом цієї Угоди та забезпечити дотримання ними її положень. Клієнт несе відповідальність за дії/бездіяльність Адміністраторів/Користувачів під час використання Сервісу, у тому числі за розкриття/видалення Контенту та розкриття/розповсюдження конфіденційної інформації.

2.7. Клієнт не має права копіювати, перепродувати або будь-яким іншим чином відтворювати або відчужувати Сервіс. Клієнт/Адміністратори/Користувачі зобов’язуються не використовувати доступ до Сервісу або будь-якої частини Сервісу, за винятком власної (внутрішньої) діяльності Клієнта.

2.8. Ця Угода не надає Клієнту (Адміністраторам, Користувачам) жодного права на використання будь-яких товарних знаків, логотипів, доменних імен та інших об’єктів виняткових прав, що використовуються Voopty CRM під час пропозиції Сервісу. Клієнт зобов’язується використовувати Сервіс таким чином, щоб не розповсюджувати відомості, що не відповідають дійсності та які можуть викликати помилкове уявлення про власника Сервісу або послуги та продукти, що надаються Voopty CRM через веб-сайт, розміщений за адресою: https://www.voopty.com.ua/ та https://landing.voopty.com.ua/, https://biz.voopty.com/.

2.9. Клієнт не має права завантажувати, публікувати, передавати, зберігати розповсюджувати через Сервіс (або безпосередньо на Сервіс) віруси, комп’ютерні програми, які самі відтворюються та містять будь-які руйнівні коди, віруси чи інше шкідливе програмне забезпечення.

2.10. За винятком цієї невиключної ліцензії, що надається згідно з цією Угодою, Клієнт визнає та погоджується, що всі права власності, виключні та інші права щодо Сервісу належать Voopty CRM. Клієнт має дозвіл використовувати Сервіс виключно через сайт https://www.voopty.com.ua/ та https://landing.voopty.com.ua/, https://biz.voopty.com/.

2.11. Voopty CRM залишає за собою право в будь-який час на свій розсуд вчиняти будь-які дії, які вважає за необхідне щодо Контенту, який порушує умови цієї Угоди, включаючи її видалення.

2.12. Voopty CRM залишає за собою право в будь-який час додавати, змінювати або припиняти, тимчасово або повністю, будь-які функціональні можливості Сервісу, з повідомленням Клієнта або без повідомлення, за винятком випадків, коли Voopty CRM вносить зміни, які суттєво знижують функціональність Сервісу. В останньому випадку Voopty CRM надішле Клієнту відповідне повідомлення за 30 (тридцять) днів і Клієнт має право розірвати цю Угоду.

2.13. Voopty CRM залишає за собою право тимчасово призупинити доступ до Сервісу з метою обслуговування, ремонту або встановлення оновлень. Voopty CRM надішле відповідне повідомлення не менше ніж за 3 (три) робочі дні до призупинення відповідного доступу. Voopty CRM має право тимчасово призупинити доступ до Сервісу за умов, які потребують невідкладних дій для захисту Сервісу. Voopty CRM здійснює всі розумні засоби та способи, щоб мінімізувати ефект від зупинення роботи Сервісу.

2.14. Клієнт має право регулярно зберігати весь свій Контент на сторонніх і самостійно обраних сервісах (хмарних, локальних тощо), використовуючи для цього відповідні технічні засоби та інструменти, не порушуючи при цьому прав інтелектуальної власності Voopty CRM.

  1. Оплата, зміна права доступу та користування сервісом

3.1. За користування Сервісом Клієнт вносить оплату за умов, викладених нижче.

3.2. Усі платежі включають ПДВ за умови, що вони включені до рахунку-фактури.

3.3. Оплата доступу та права використання Сервісу здійснюється Клієнтом у безготівковому порядку шляхом перерахувань коштів на платіжку систему або реквізити Voopty CRM.

3.4. Якщо Клієнт (платник) є фізичною особою або самозайнятою особою, підприємцем або юридичною особою оплата доступу та користування Сервісом здійснюється за допомогою платіжних систем.

3.5. Розмір оплати за доступ та користування Сервісом, пропоновані Voopty CRM залежать від обсягу послуг, що споживається згідно тарифу на сайті https://landing.voopty.com.ua/tariffs/.

3.6. Плата за користування Сервісом нараховується Клієнту щомісяця, 1-го числа кожного місяця. Усі платежі не підлягають поверненню за винятком випадків, передбачених у п. 3.10. цієї Угоди.

3.7. У разі невнесення плати за користування Сервісом протягом 1 (одного) календарного дня при негативному балансі Voopty CRM здійснює блокування доступу до Сервісу до моменту оплати. Моментом оплати є зарахування коштів на баланс Voopty CRM.

3.8. Крім плати за користування Сервісом, Клієнт може понести додаткові витрати, пов’язані з доступом до Сервісу, зокрема, але не виключаючи, плату за доступ до мережі Інтернет, роумінг даних тощо.

3.9. Voopty CRM має право в односторонньому порядку змінювати вартість Тарифів за надання права доступу та користування Сервісом шляхом розміщення (публікації) таких змін на https://www.voopty.com.ua/ чи https://landing.voopty.com.ua/ або https://biz.voopty.com/. Такі зміни набирають чинності з моменту їх публікації, якщо інший термін та порядок набрання чинності такими змінами не обумовлені при їх публікації. У разі зміни вартості Тарифів за надання права доступу та користування Сервісом, Voopty CRM повідомляє чинних клієнтів Сервісу про такі зміни за 30 (тридцять) календарних днів шляхом надсилання листа на електронну пошту Клієнта або сповіщає через особисті кабінети.

3.10. У випадку, коли Сервіс недоступний через дії або бездіяльність Voopty CRM, плата за користування Сервісом (щомісячна або щорічна) буде перерахована і Клієнту буде надано додатковий період користування Сервісом пропорційно до терміну, коли Сервіс був недоступний.

  1. Строк дії угоди та припинення права доступу та користування сервісом

4.1. Строк дії цієї Угоди починає свій перебіг з моменту акцепту цієї оферти і діє доки використання Сервісу не буде припинено наприкінці відповідного періоду або з інших підстав, передбачених Угодою. Акцептом є внесення оплати.

4.2. Будь-яка сторона цієї Угоди має право її розірвати у будь-який час шляхом письмового повідомлення іншої сторони у разі суттєвого порушення цієї Угоди.

4.3. Voopty CRM має право у разі порушення Клієнтом умов цієї Угоди в односторонньому порядку розірвати цю Угоду, повідомивши про це Клієнта за один робочий день до передбачуваної дати такого розірвання, без подальших виплат будь-яких компенсацій Клієнту, пов’язаних із зазначеним розірванням.

4.4. Якщо Клієнт має намір скасувати право доступу та користування Сервісом або анулювати обліковий запис, Клієнт (або Адміністратор) має можливість це зробити від свого імені в будь-який час, використовуючи для цього відповідні функції Сервісу. Припинення права доступу та користування Сервісом або анулювання облікового запису іншим чином не допускається.

4.5. Клієнт повинен видалити весь свій Контент із Сервісу до припинення дії цієї Угоди. Voopty CRM видаляє або знищує весь Контент, який зберігається в Сервісі, через 14 (чотирнадцять) календарних днів після припинення Угоди або припинення права доступу та користування Сервісом. Voopty CRM не зобов’язується повідомляти Клієнтам про видалення їхнього Контенту після припинення Угоди або права доступу та користування Сервісом. Voopty CRM не несе відповідальності перед Клієнтом або будь-якими Користувачами за видалення Контенту відповідно до цієї Угоди.

4.6. У разі припинення Сервісу з будь-якої причини, Клієнт матиме 14 (чотирнадцять) днів для перенесення Контенту до іншого місця до його видалення. Voopty CRM може надавати доступ Клієнту до його Контенту після припинення Угоди або припинення права доступу та користування Сервісом на платній основі.

  1. Конфіденційна інформація. Захист персональних даних

5.1. Кожна сторона погоджується визнавати всю Конфіденційну інформацію як конфіденційну – не використовувати та не розкривати її за винятком випадків, коли це необхідно для виконання цієї Угоди.

5.2. Клієнт, який у розумінні Закону України «Про захист персональних даних» діє як Власник персональних даних або Одержувач, або Розпорядник щодо контактів (працівників, клієнтів, замовників тощо) – суб’єктів персональних даних та Voopty CRM зобов’язуються дотримуватись приписів зазначеного Закону з обробки персональних даних (зокрема з допомогою інформаційних (автоматизованих) систем).

5.3. Клієнт, приймаючи цю Угоду, гарантує, що має всі законні підстави збирати, реєструвати, накопичувати, зберігати, адаптувати, змінювати, оновлювати, використовувати та розповсюджувати (публікувати, передавати), знеособлювати, знищувати персональні дані та інші відомості, що становлять зміст Контенту з використанням Сервіси.

5.4. Voopty CRM здійснює дії щодо забезпечення збереження та нерозповсюдження персональних даних та протидії несанкціонованій обробці, втраті або знищенню. Voopty CRM діятиме лише за дорученням Клієнта щодо персональних даних, які були оброблені Voopty CRM.

  1. Відповідальність

6.1. За порушення умов цієї Угоди настає відповідальність, передбачена законодавством України.

6.2. Voopty CRM не несе відповідальності перед Клієнтом/Адміністраторами/Користувачами за будь-які збитки, будь-яку втрату доходів, прибутку, інформації або заощаджень, пов’язаних з використанням або неможливістю використання Сервісу, у тому числі у разі попереднього повідомлення з боку Клієнта/Адміністраторів/Користувачів про можливість таких збитків, або за будь-яким позовом третьої сторони.

6.3. Voopty CRM звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання цієї Угоди, якщо це сталося внаслідок зовнішніх обставин та/або дій (бездіяльності) третіх осіб, (обставини та дії/бездіяльність) знаходяться поза контролем та/або без вини Voopty CRM.

  1. Технічна підтримка

7.1. Voopty CRM здійснює Технічну підтримку Клієнтів/Адміністраторів/Користувачів, у тому числі з питань, пов’язаних з функціональністю, особливостями експлуатації на стандартних конфігураціях, підтримуваних операційних та інших систем Сервісу.

7.2. Клієнт/Адміністратори/Користувачі мають право звертатися до служби технічної підтримки Voopty CRM без виплати додаткової винагороди.

7.3. Для здійснення технічної підтримки Voopty CRM має право вимагати від Клієнта/Адміністраторів/Користувачів надання інформації щодо даних облікового запису та/або даних від третіх сервісів, які інтегровані з системою Voopty CRM.

7.4. Технічна підтримка Клієнтам з активним доступом до Сервісу надається в чаті всередині програми, телефоном, електронною поштою support@voopty.com або в Telegram: https://t.me/vooptysupport.

 

  1. Інші умови

8.1. Кожна сторона погоджується виконувати цю Угоду відповідно до законодавства України. Усі суперечки, прямо чи опосередковано, які можуть виникнути з цієї Угоди, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

8.2. Клієнт зобов’язується відшкодувати Voopty CRM збитки, які можуть виникнути в останнього внаслідок порушення Клієнтом (його Адміністраторами або Користувачами) зобов’язань, встановлених цією Угодою. Voopty CRM негайно повідомляє Клієнта про будь-яку претензію чи шкоду, які прямо чи опосередковано мають своїм предметом порушення Клієнтом (його Адміністраторами, Користувачами) зобов’язань, встановлених цією Угодою. Клієнт зобов’язується сприяти Voopty CRM у захисті від будь-яких претензій, позовів, скарг, що надійшли від третіх осіб, якщо вони виникли внаслідок порушення Клієнтом (його Адміністраторами або користувачами) зобов’язань, встановлених цією Угодою.

8.3. Сервіс може бути несумісним із комп’ютером або іншим обладнанням Клієнта. Voopty CRM не гарантує будь-яких результатів, які мав намір досягти (отримати) Клієнт, використовуючи Сервіс.

8.4. Ця Угода є повною домовленістю між Voopty CRM та Клієнтом і регулює використання Клієнтом Сервісу, замінюючи будь-які попередні домовленості між Сторонами (включаючи попередні редакції Угоди).

8.5. Voopty CRM має право залучати третіх осіб для підтримки працездатності Сервісу, залишаючись у рамках цієї Угоди, відповідальної перед Клієнтом за дії залучених осіб.

8.6. Жодна із Сторін цієї Угоди не може передавати (відступати) будь-які зі своїх прав чи обов’язків третім особам без попередньої письмової згоди іншої сторони, за винятком випадків злиття або реорганізації, якщо покупець (новостворена особа) погодився на дотримання цієї Угоди.

8.7. Voopty CRM може надати можливість інтеграції Сервісу з продуктами сторонніх постачальників на вибір та на ризик Клієнта. У цьому випадку Voopty CRM не несе відповідальності за наслідки такої інтеграції. Voopty CRM має право змінювати або припиняти інтеграцію Сервісу з іншими сервісами та продуктами сторонніх постачальників без попереднього повідомлення Клієнта.

8.8. Недоступність Сервісу (в розумінні п. 3.10 цієї Угоди) означає будь-який період часу, що перевищує 60 хвилин, протягом яких Клієнт/Адміністратор/Користувач не може отримати доступ до Сервісу внаслідок відмови служби, за винятком запланованого простою.

8.9. З усіх питань, не врегульованих цією Угодою, Клієнт та Voopty CRM керуються чинним законодавством України.

8.10. Voopty CRM має право змінювати умови цієї Угоди в односторонньому порядку шляхом розміщення зміненого тексту в Інтернеті на сайті https://www.voopty.com.ua/, https://landing.voopty.com.ua/ або https://biz.voopty.com/. У разі внесення Voopty CRM змін до умов цієї Угоди, вони набирають чинності з моменту опублікування, якщо інший термін та порядок набрання чинності такими змінами до цієї Угоди не обумовлено при їх опублікуванні.