При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте перенос даних під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 31.12.2024 🎁

Що таке відсутність співробітника (педагога) і як її вказати?

Back

Відсутність співробітника – можливість відображати в системі дні та години, коли викладач не може проводити заняття. 

Це може зробити адміністратор чи власник по всім викладачем або ж сам викладач, але по собі індивідуально.

Як це зробити:

  1. Переходимо в розділ “Мої співробітники”.
  2. Далі обираємо співробітника, якому хочемо поставити відсутність та натискаємо на нього.
  3. Опиняємося в карті клієнта. По центру екрана у вас має бути напис розділу “Відсутність”. Переходимо сюди.
  4. Викладачу можна дати два види відсутності: “Постійна” та “Тимчасова”.

Якщо постійна, то обираєте дні та вказуєте години, коли викладач НЕ може проводити заняття. По стандарту система розуміє, що в той час, який ви не вказали, викладач вільний та МОЖЕ проводити заняття. Після внесення годин, знизу буде помаранчева кнопка “Оновити інформацію про співробітника”.

  1. Тимчасова відсутність ставиться, якщо викладач тимчасово іде у відпустку чи лікарняний і т.д. та не може тимчасово проводити заняття в певні дні, коли зазвичай вільний для роботи.  Після внесення інформації, для її збереження, натискаємо на оранжеву кнопку “Відсутність”. 

Якщо щось зміниться, відсутність можна або підкоригувати, або видалити – це стосується і тимчасової, і постійної відсутності.