При сплаті наперед за 3 місяці, отримайте налаштування системи під ключ у подарунок. Строк дії акції - до 29.02.2024 🎁

Якщо у мене є співласник, чи можу я його додати в систему?

Back

Так, в системі, щойно ви зареєструвалися, у вас є доступ власника і з цього акаунту ви можете починати давати доступи вашим колегам та співробітникам 

Як дати доступ до вашої компанії співвласнику:

  1. Треба перейти в розділ “Мої співробітники”. 

2.  Справа внизу є помаранчева кнопка “Додати співробітника”, настикаємо на неї.

3. З’являються поля для заповнення данних. Обов’язкові поля це:
– Ім’я

  • Посада
  • Ролі

 Інші поля заповнюються по бажанню та не є обов’язковими.

4. Ролі. Окремо розглянемо цей пункт. Якщо вам потрібно створили кабінет співвласника, ви даєте роль “Власник”. Проте, через те, що у вас основний акаунт, ви можете модерувати можливість співвласника в системі та перемикачами коригувати, які додаткові можливості матиме, а що, навпаки, не матиме в системі ваш парнер.

5. Перемикачі.

“Може створювати теги клієнтів” – можна ввімкнути або не вмикати це. Тег – це мітка, коментар додатковий по клієнту. Дуже актуально для фільтрації клієнтів, розсилки та груп чи парних занять. 

“Тільки перегляд” – якщо ви вмикаєте це, то ваш партнер не зможе вчиняти жодних дій в системі, просто зможе спостерігати, проте сам не зможе вносити жодних коректив в системі.

6. Каса

Можна дати співвласнику доступ до кас. Якщо ви даєте доступ, співробітник зможе переглядати інформацію по фінансах та приймати оплати від клієнтів. 

7. Може змінювати внесені платежі
По бажанню можна давати або ні доступ. 

8. Внизу стрічка “Надрукуйте або оберіть”.

Співробітнику можна дати додатковий певний тег, щоб потім можна було робити фільтрацію. Тегом може бути будь-що – предмет(якщо це викладач), філія і тд. Проте це поле можна просто пропустити.

9. Після заповнення всієї потрібної інформації та відкриття ролі, можна натискати справа внизу “Оновити інформацію про співробітника”.

10. Далі співробітник реєструється та входить до системи 

Відео урок: